rekrutacja: Rekrutacja do szkoły trwa przez cały rok do wyczerpania miejsc. Klasy liczą maksymalnie 16 osób.
Na rok 2018/2019 prowadzone są zapisy do klasy pierwszej oraz w przypadku wolnych miejsc także do klasy drugiej i trzeciej.
Niezbędne dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły:
1. wypełniony kwestionariusz (pobrany z sekretariatu szkoły lub ze strony internetowej),
2. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kontynuowania dalszej nauki,
3. 4 zdjęcia,
4. oraz ew. opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej,
5. oceny z półrocza ( jeżeli zapis do szkoły odbywa się w czasie roku szkolnego),
Następnie należy: podpisać ze szkołą umowę o naukę i opłacić opłatę wpisową w wysokości 900 zł w ciągu 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia o przyjęciu do szkoły.
Uczeń, który otrzymał potwierdzenie przyjęcia do LICEUM SIGMA, powinien niezwłocznie, po zakończeniu roku szkolnego, dołączyć do dokumentów świadectwo ukończenia gimnazjum oraz zaświadczenie o wynikach egzaminu gimnazjalnego ( dot. klasy pierwszej) lub dostarczyć aktualne ostatnie świadectwo szkolne (dot. przyjęcia do klasy drugiej lub trzeciej liceum).
Pozostałe informacje dotyczące rekrutacji w sekretariacie szkoły ( codziennie w godz. 8.00 – 16.00)
TELEFON INFORMACYJNY: 71 321 36 35 lub 71 322 20 30
e-mail: sekretariat@sigma.edu.pl
50-244 Wrocław pl. św. Macieja 7A